Dobro došli na sustav za webinare

Sustav za audio, video i tekstualnu komunikaciju između polaznika
Broj iskorištenih licenci: 14/52
Prijava s AAI@EduHr elektroničkim identitetom
Prijava s lokalnim korisničkim računom
Sustav za webinare

Novosti

MoodleMoot Hrvatska 2020 - Poziv za prijavu prezentacija i sudjelovanja

MoodleMoot Hrvatska

Jubilarni deseti MoodleMoot Hrvatska online održat će se u utorak i srijedu, 16. i 17.  lipnja 2020. u organizaciji Sveučilišnog računskog centra Sveučilišta u Zagrebu i Centra potpore e-učenju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Pozivamo vas da prijavite rad na jednu od ovogodišnjih tema i pokažete nam što radite i koja su vaša iskustva.

Ovogodišnji Moodlemoot Hrvatska 2020 odlučili smo organizirati online iz sigurnosnih razloga, ali i zato što smo se svi već udomaćili u online okruženju. Vjerujemo da će i virtualno okruženje omogućiti druženje, razmjenu iskustva i dobru atmosferu.

Prebacivanje nastave u potpunosti u online okruženje za sve nas je bio izazov s kojim se još uvijek nosimo, stoga javite se, svako iskustvo je važno, bilo da ste početnik ili napredni korisnik u online okruženju. Možda baš Vaša iskustva i dobra praksa ili pogreške mogu pomoći drugima da nastavu unaprijede i učine je još boljom.

Ne propustite priliku sudjelovati i pokazati kako ste se snašli i kako ste osigurali da nastava i dalje ide.

Rok za prijavu radova je 4. lipanj 2020.

Detalje ovogodišnjeg MoodleMoot-a, kao i prijave za radove potražite na stranicama MoodleMoot 2020.

 

Jubilarni deseti MoodleMoot Hrvatska online održat će se u utorak i srijedu, 16. i 17.  lipnja 2020. u organizaciji Sveučilišnog računskog centra Sveučilišta u Zagrebu i Centra potpore e-učenju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Važna obavijest nastavnicima

S obzirom na trenutnu situaciju i znatno povećane potrebe za izvođenjem online nastave (rad u sustavu za e-učenje i održavanje predavanja putem sustava za webinare) u nastavku su preporuke.

Osim sustava za webinare Srca, kao alternativu možemo Vam predložiti korištenje Microsoft Teams iz Office365 paketa (https://teams.microsoft.com/start), Zooma (https://zoom.us/pricing, upute za korištenje), Webex (https://www.webex.com/) ili Jitsi (https://jitsi.org/, upute za korištenje) koji nude besplatne opcije korištenja.

Sustav za webinare Srca temelji se na komercijalnom sustavu Adobe Connect. Srce raspolaže s određenim brojem licenci (trenutno 52) te sve nastavnike molimo na racionalno korištenje sustava:

  • Molimo Vas da prilikom održavanja webinara samo jedan nastavnik u ulozi domaćina pristupi virtualnoj sobi.
  • Predlažemo da predavanja putem sustava za webinare sažmete (ograničite vremensko trajanje) koliko god je to moguće te nakon predavanja odaberete mogućnost „End meeting“.
  • Prilikom održavanja webinara koristite samo elemente koji su Vam potrebni. Umjesto dijeljenja ekrana preporuka je postaviti PPT datoteku izravno u sustav. Ako Vam nije nužna slika predavača nemojte uključiti kameru. Ovo će osigurati smanjeni mrežni promet i time kvalitetnije praćenje nastave od strane studenata.
  • Iskoristite mogućnosti sustava za e-učenje za komunikaciju sa i među studentima (forum, chat i poruke), postavljanje sadržaja (npr. snimke predavanja, nastavni i ostali sadržaj), predaju zadaća, eventualno izvođenje ispita i slično.
  • U slučaju da nije nužno da sva predavanja budu u realnom vremenu putem sustava za webinare možete snimiti predavanje na vlastitom računalu te snimku postavite dostupnom kroz sustav za e-učenje.
  • Molimo Vas da sustav ne testirate u Vašim virtualnim sobama već unutar testne virtualne sobe (https://www.srce.unizg.hr/usluge/sustav-za-webinare/testiranje-sustava-za-webinare).

Također, prije rada u sustavu za webinare molimo Vas da proučite web stranice Srca (https://www.srce.unizg.hr/webinari) na kojima su dostupni:

  • Priručnici i animacije za rad u sustavu za webinare
  • Najčešće postavljena pitanja

Posebno izdvajamo, možete proći i kroz online tečaj „Priprema virtualnog predavanja – webinara“ (https://www.srce.unizg.hr/centar-za-e-ucenje/podrska-korisnicima/tecajevi-i-radionice-centra-za-e-ucenje/online-tecaj-priprema-virtualnog-predavanja-webinara) kako bi se upoznali s mogućnostima i radom u sustavu.

Hvala,
Tim Centra za e-učenje


Helpdesk

Za sva pitanja javite se Centru za e-učenje:

E-mail: webinari@srce.hr
01/616 5170 (radnim danom od 8 do 16)

Održavanje sustava

Održavanje sustava

Redovito održavanje sustava odvija se četvrtkom od 6:00 do 8:00 sati pa Vas molimo da u to vrijeme ne planirate aktivnosti na sustavu.